L’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta programa la Festa d’Estiu

Dimarts, 29 de juny de 2021 a les 00:00

Són del 16 al 24 de juliol, gratuïtes, i es necessita inscripció prèvia per poder-hi participar.

Des de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Sant Cebrià s’han programat una sèrie d’actes al llarg del mes de juliol sota el nom de Festa d’Estiu. Començaran el 16 de juliol amb “cinema infantil i familiar” al pavelló municipal a partir de les 18h. El mateix divendres dia 16, a la plaça de l’Església hi haurà una projecció mapping.

El dia 17 de juliol durant tot el matí se celebrarà la fira “Els Encants de Sant Cebrià”, de 10 a 14h al lateral de l’Avinguda Maresme. També el dissabte 17 de juliol al pati de l’Institut-Escola El Pi Gros hi haurà tallers artístics i creatius a càrrec de l’Esplai la Maduixa. A la tarda, també al pati de l’Institut-Escola El Pi Gros s’ha programat l’espectacle infantil “Més tumàcat” a les 18h. I a les 20h., al pàrquing del pavelló municipal, hi ha previst teatre sobre rodes “Furgonologo”.

Diumenge dia 18 de juliol arribarà un Escape Room “Crisys” a les 17.30h. I per acabar, el dissabte 24 de juliol hi ha programat un espectacle de dansa, “Un sospir a l’esperança”. Serà al pavelló municipal a partir de les 20h.

Totes les activitats són gratuïtes, però per seguretat sanitària Covid-19 cal fer registre previ per participar de la programació:

Recordem que és imprescindible inscriure’s, sobre tot a l'Escape room que són 25 persones per grup (2 grups).

Darrera actualització: 28.06.2021 | 11:16