La Fira de la Maduixa torna a ser un èxit d'assistència tot i la pluja

Dijous, 2 de maig de 2024

El tercer any que se celebrava després de la pandèmia, i en la seva 23a edició, la Fira de la Maduixa va tornar a ser un gran èxit d'assistència, tot i la pluja que va caure durant tot el cap de setmana que va obligar que el recinte firal s'hagués de situar al pavelló municipal.

Malgrat les circumstàncies meteorològiques, la fira es va poder celebrar amb total normalitat, amb tots els estands situats al pavelló municipal, gràcies a la feina titànica de la brigada i les tècniques municipals. Així, els prop de 2.000 assistents, van poder gaudir del fruit més singular i característic del nostre municipi, la maduixa, amb fins a 4 estands de productors locals.

També hi va haver lloc per la venda de productes artesans com embotits, polseres, espelmes, coques, olives, formatges, entre altres, i per la mostra d'arts i oficis com el vidrier artesà. Els més petits també van tenir el seu espai amb els Jocs gegants de la maduixa, situats a l'escenari del pavelló, amb el taller de globoflèxia per convertir globus en diferents figures, amb el pintacares i també amb els tallers de l'AFA.

Tot i la pluja, la Txacum va fer la batucada com cada any, recorrent totes les parades del recinte firal que va tenir la presència d'un gran nombre de comerços i d'entitats locals: l'AFA de l’institut escola El Pi Gros, l'ADF, Vallalta Experiències, l’Associació Contra el Càncer a Sant Cebrià, el CF Sant Cebrià amb servei de bar, el grup de teatre Sofocus, Vallalta Vinícola, Can Martri, Shanga Animals, la Canetenca, Els Invencibles, El Racó de les Lletres Amagades, el CESC, la Infernal de la Vallalta, Sembrar i Cebrifest.

Com ja és una tradició, cap a les 11 hores va tenir lloc una degustació de coca de maduixa gegant, de més de 8 metres de llargada, del forn de pa Ca l'Andreu, que va fer la delícia de les més de 300 persones que la van provar. Durant tot el matí també es van celebrar tallers de Ioga i de cançó tradicional de la Índia, a càrrec de Vallalta Experiències.

La regidora de Promoció Econòmica, Maria José Rosa, vol “agrair a tothom que hi ha col·laborat i que ha fet possible la Fira, tant els treballadors municipals, com les entitats, els comerços i els productors locals”

Durant la Fira hi va ser present la Consellera de Territori, Ester Capella, així com l'alcalde de Sant Cebrià Albert Pla, i els regidors de l'equip de govern Isabel Vico, Javi Agulló, Anna Rodón, Jordi Armengol, Maria José Rosa i Àngel Mondéjar.

Destacar la feina tant dels voluntaris de Protecció Civil com de la Policia Local, de la brigada i dels tècnics i tècniques municipals, imprescindibles perquè la Fira es pogués celebrar i tornés a ser un èxit.

El Vídeo resum: https://www.instagram.com/p/C6W8zh8r4qq/

Totes les fotos: https://www.facebook.com/media/set?vanity=santcebria&set=a.742305134739605

Darrera actualització: 2.05.2024 | 13:06